Ko nema SBB neće moći da gleda ni košarkašku reprezentaciju?

Junajted medija objavila da je kupila prava emitovanja i distribucije FIBA mečeva za teritorije Srbije, BiH, Hrvatske, S. Makedonije...

Vodeća medijska kompanija Junajted medija (JM) saopštila je da je kupila prava emitovanja i distribucije FIBA mečeva za teritorije Srbije, Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Severne Makedonije, Slovenije, Crne Gore, Grčke, Kipra i Bugarske.

Junajted medija, koja će upravljati pravima u narednim godinama, posluje u svim zemljama jugoistočne Evrope. Aranžman sa Međunarodnom košarkaškom federacijom je strateški bitan za kompaniju Junajted medija koja širi svoj portfolio medijskih brendova upravo u ovim zemljama, gde je košarka jedan od najgledanijih sportova, navodi se u saopštenju JM.

Novi ugovor sa FIBA će osigurati da ključne utakmice, ali i mečevi pojedinih nacionalnih timova, budu dostupni širokoj publici bez dodatne nadoknade na kanalima Junajted medije i taj model se već pokazao kao vrlo uspešan kroz postojeću saradnju FIBA i Sport Klub kanala.

„Jako nam je drago što nastavljamo saradnju sa FIBA-om. Košarka je dugo jedan od glavnih fokusa Junajted medije i njenih sportskih kanala i raduje nas što smo u prilici da navijačima u više zemalja osiguramo pristup punom portfoliju FIBA. Junajted medija je godinama vodeća kompanija kada su u pitanju prava emitovanja najvažnijih sportskih događaja i verujemo da će tako ostati i u narednom periodu“, istakao je Ralf Manti, direktor programa i korporativnih poslova Junajted medije.

Kako ističu iz FIBA-a, dugoročno partnerstvo predstavlja jedinstvenu priliku da se obezbedi sveobuhvatno medijsko pokrivanje vodećih međunarodnih košarkaških događaja na sportskim kanalima: Sport Klub širom bivših jugoslovenskih zemalja, kanal Nova Sport u Grčkoj i na Kipru, ali i kanali Nova Sport i Diema Sport u Bugarskoj.

Dogovor omogućava obema stranama da zauzmu dugoročni i strateški pristup prenosu FIBA mečeva u ovim zemljama, istovremeno osiguravajući da događaj poput Svetskog kupa u košarci zadrži svoju poziciju najvažnijeg dešavanja u sportskom kalendaru, poručuju iz Međunarodne federacije.

„Ovo su sjajne vesti za ljubitelje košarke“, rekao je direktor FIBA za medije i marketinške usluge Frenk Linders. „Ogromna je strast prema sportu u ovom delu Evrope, a partnerstvo sa Junajted medija u više zemalja omogućava sinergiju i viši nivo posvećenosti koji će navijačima pružiti pristup FIBA utakmicama tokom narednih godina“, dodao je on, navodi se u saopštenju JM.

Junajted medija je vodeća medijska kompanija u jugoistočnoj Evropi, u svom portfoliju ima 45 televizija od kojih pet sa nacionalnom frekvencijom, više od 15 portala, novine, magazine, radio stanice, digitalnu distribuciju. Posluje u osam zemalja i zapošljava više od 2.800 ljudi.

U okviru Junajted medije posluje i N1.

 

Naslovna fotografija: Markus Spiske on Unsplash 

 

Izvor N1, 04. maj 2021.

 

BONUS VIDEO:

Preporučujemo
Pratite nas na YouTube-u